ST PATRICK'S DAY I DUBLIN, IRLAND

Idag åker jag och min kära vän Agnes till Dublin, Irland, för att fira St Patrick's Day! Wiihooo! Agnes tar tar tåget till Manchester och sen flyger vi tillsammans härifrån till Dublin där Magdalena (en annan klasskompis) väntar. Jag är så taggad, helt galet. Jag kommer gå helt loco. Jag ska dricka massa grön öl, äta god mat, pussa på massa gosiga irländare och bara gå helt bananas. Vi alla vet att fröken Bergsell kommer byta ölen efter ett tag mot gröna drinkar istället men jag bryr mig såååå lite om det! Det kommer vara sjukt mycket människor där! Min plan är att springa in i Niall Horan från One Direction, Liam Neeson, Evanna Lynch, Bono och massa andra gosiga kändisar :) Agnes och jag har fått lyxen at bo hos Magdalena under vår kortweekend där, så himla kul! Vi stannar där tills fredag, så vi ska nog hinna med lite turistande under fredagen också. Väl därefter är planen som så att Agge hakar på mig hit till Manchester och stannar här med mig till på söndag. Gissa om jag ska bjuda henne på käk och fika överallt, mohaha. Drömguiden! ...jag själv då alltså.

Men nu går snart flyget! När jag kommer hem kommer jag terrorisera er med bilder från min weekend i Dublin. Eller kan ni kolla på bilderna direkt via Instagram. Länken finns under bilden på mig på vänster sida av bloggen, för den som känner sig vilse on-the-line. Klicka på symbolen med bokstaven "i" på så kommer en ny sida upp med bilder jag är lagt upp som ni kan klicka in på.

 

Nu ska jag och Agnes leva life!
Kiss me, I'm Irish! YOLO

 

 

 
#1 - - Catharina:

Undrar bara vem av gröngubbarna är det som är Agnes?? ;)