HALLÅ ONE DIRECTION, NU FLYTTAR JAG TILL ER

 
Nu sitter jag på tåget på väg mot Kastrup flygpats i Köpenhamn. Har ca tre timmar på tåget dit sen börjar själva flygandet. Möjligen mer än tre timmar då det ska utföras en ID-kontroll också någonstans på vägen ner mot Danmark. Mamma och pappa lämnade av mig vid tågstationen där jag också möttes upp av min älskade fina vän Teuta, vilket var världens överraskning! Så kul och så förvånad! När jag väl skulle vinka hejdå så kom tårarna. Jag som hade bestämt mig för att inte gråta. Kan ju inte förstöra sminket när man ska träffa One Direction liksom ;) Men jo, jag grät. Det var väl en blandning av lite nerver, spänning och separationsångest. Nu finns det ingen återvändo. Men det ska bli så spännande! Vet fortfarande inte om jag har lyckats få med mig allt. Var ju tvungen att plocka ur 10kg från min välpacketerade och planerade resväska. I västa fall får jag väl shoppa lite där borta, mohaha! 
Jag landar i Manchester först 18.00 lokal tid så därefter ska jag väl gå ut och käka något och sen sova. Kommer ju knappast kunna sova något på flygen eller nu på tåget. Misstänker att jag kanske är något trött när jag landar då. Men å andra sidan kanske jag är fett peppad på att gå ut och hitta världens mysigaste fik eller se Manchester lysa upp i kvällsmörkret. Det märker vi först då! Vilket som låter bra i mina öron. Tack och lov att Manchester inte har det lika kallt som vi har. Idag klockan 06.29 hade de +7grader celsius, ganska stor skillnad från våra -12 grader. Så vi hoppas på att ett bra väder, och med det menar jag över +2grader och helst inget regn. Men jag har inga förhoppningar, paraplyet ligger överst i väskan. Misstänker nämligen att solsken är lite för mycket att hoppas på. Inte bara idag/ikväll utan för hela min vistelse i England. Men jag kan ju knappast bli blekare än vad jag redan är så det är ju lugnt = jag kommer smälta in bra :)
 
Nu ska jag minsann mumsa i mig lite frukost som jag fick med mig; gröt och kanelknäcke.. nomnomnom
 
Take care, polar bear
 
 
#1 - - Mammamu:

Njut av din resa och se till att framför allt ha roligt! ONE direction-gossarna får bjuda på lite fika ;)
Kraaaaam