GOOD MORNING MANCHESTER!

 
Vaknade nyss, klockan är 9 lokal tid. När jag väl kom fram igår vart jag så trött och hungrig. Orkade verkligen inte gå och sätta mig och käka ute, trots att man är jättetaggad första kvällen. Efter ett varv runt kvarteret nöjde mig med något smarrigt från ett ställe som låg mitt emot hotellet. Hotellet som för övrigt är superfint! Såå skön säng och sköna kuddar! Kankse kan sno med mig en kudde iaf, det vore något ;) nejdå!
Idag står frulle ute i city på schemat, hitta en 3-butik och köpa ett nytt SIM-kort där (så jag inte drunknar när det blir översvämning sen *trumvirvel* ) plus att jag ska också se om jag kan hitta till universitetet och den byggnad jag ska vara i på måndag. Resten av dagen ska jag bara strosa runt här, insupa atmosfären och dricka te! Känns så roligt! Känns så skönt också att det är ganska varmt här också, as we speak är det liksom +7 grader. Igår kväll var jag helt klart den mest påklädda människan i UK. Då hade jag inte ens halsduk! Jag hade en tjock polotröja och en jacka, som för övrigt var uppknäppt! That's it! Andra gick omkrng i bara en tjocktröja eller möjligen en tunn jacka. Jaja, i värsta fall får jag köpa en tunnare jacka sen framåt sommaren, "synd".
Det regnade inte när jag kom fram igår och heller inte än så länge idag! Hitills ligger Manchester på plussidan! Tar med paraflaxet om i fall att. Kanske är som det har varit i Borås på sista tiden annars, knappt något regn. Vi kan ju alltid hoppas!
 
Nahe, nu ska jag inte ligga kvar i sängen längre - måste ut och upptäcka min nya hemstad och världen!
 
Give a hug, ladybug
#1 - - Mammamu:

Vi har det alldeles förträffligt här i sydöstra spjutspetsen av landet med våra ´1 grader. Tycker dessutom att du ska handla någon ny snygg tröja...bara för att...Alla hälsar så väldigt mkt!

Svar: Okej, då köper jag en ny tröja om jag nu måste! Alltid roligt att förnya garderoben :) Kram kram1
Michelle Bergsell